Afgelopen nacht deelde Selena Gomez het grote nieuws over haar nieuwe collectie in samenwerking met Adidas Neo. De zangeres dropte deze op Instagram aan haar 12 miljoen volgers. In haar zilveren high tops, zwarte broek, print sweater, denim jasje en beanie onthulde de 22-jarige Selena haar meest recente samenwerking met het populaire sportmerk.
865.000 likes
Haar Instagram foto kreeg maar liefst 865.000 likes, een succesvolle marketing campagne kun je deze move dus wel noemen! Het is overigens niet gek dat de foto zo snel werd verspreid. Selena heeft een directe link met Adidas Neo’s doelgroep, namelijk tieners.
Instagram/ Selena Gomez
Mint & metallic
De lijn van Selena Gomez voor Adidas focust zich op laagjes en combineert een ‘downtown’ gevoel in juli, augustus en september met een ‘uptown’ in de maanden oktober, november en december. Denk hierbij aan kant, mint en denim voor de herfst en goud, metallic en bont voor de winter. De Neo-lijn van de zangeres ligt vanaf vandaag in de winkels en is ook online te koop. Er wordt ook gefluisterd dat Selena als host al optreden tijdens de catwalkshow van Neo in september.
Foto header: Courtesy of brand
Celine shirt, dé musthave voor de echte fashionista!