De nieuwe Disneyfilm Cinderella is 13 februari in première gegaan op het Internationaal filmfestival van Berlijn. Om de film te eren, bracht de Britse ontwerpster Charlotte Olympia een speciale Assepoesterlijn uit. Charlotte is niet de enige die iets met Cinderella doet: ook make up merk MAC maakte een make-up collectie met Assepoester!
Betoverend
De Cinderella-lijn bestaat uit twee paar schoenen en twee clutches. Alle vier de items zijn helemaal in Assepoester-sfeer en alle bekende elementen komen terug in deze collectie. Wat dacht je van de pompoen, de klok die 12 uur slaat en natuurlijk het glazen muiltje.
Glazen muiltje
Zo is er een pump die wel heel erg op het glazen muiltje van Assepoester lijkt. De pump is geheel doorzichtig en is voorzien van een enkelbandje. Een plateauzool van een paar centimeter zorgt ervoor dat je nog iets langer wordt en biedt extra ondersteuning! De binnenkant heeft een knalroze rand wat voor een leuk effect zorgt. Bezet met kleine Swarovski kristallen wat voor een overdreven bling bling gehalte zorgt! Prijs 1.465 euro.
Glitter pump
Geïnspireerd op de jurk van Assepoester. Een alternatief voor het glazen muiltje en bovendien wat comfortabeler. Deze pump is voorzien van een minder hoge hak vergeleken met het vorige model. Versierd met Swarovski kristallen, maar dan all the way! Prijs 1.045 euro.
Pompoen clutch
Natuurlijk kan armcandy in de vorm van een pompoen niet ontbreken in het rijtje. De ontwerpster was in een glitter bui toen ze deze collectie ontwierp want ook dit item zit vol met diamantjes. De oranje pompoen is gemaakt van suède en dus erg lekker zacht! Prijs 765 euro.
Klok clutch
Om twaalf uur moet je thuis zijn, dan wordt de betovering namelijk verbroken. Je kent het deel uit de film vast wel, de klok slaat 12 uur en Assepoester rent er van door. Met deze clutch blijft het voor altijd iets voor 12. De wijzerplaat is gemaakt van parelmoer en de sluiting is een gouden schoentje. Ook op deze clutch zitten diamantjes. In combinatie met het transparant een echte do! Prijs 1.525 euro.
Rihanna als Medusa voor GQ Magazine