In samenwerking met The Outnet, het zusje van luxe webshop Net-a-Porter, lanceert topdesigner Oscar de la Renta opnieuw een geweldige collectie. Het gezicht van de campagne? Niemand minder dan stijlicoon Miroslava Duma.
Mira Duma
De Russische streetstyle fashionista is een graag geziene gast op de Fashion Weeks, reist voor haar mediabureau buro 24/7 inmiddels de hele wereld over, zit frontrow bij menig topdesigner, bezit een Chanel verzameling waar je U tegen zegt en heeft een bankrekening waar wij alleen maar van kunnen dromen. Geen wonder dus dat Oscar de la Renta koos voor Mira Duma als het gezicht van de nieuwe campagne. Bekijk hier de video.
50’s inspiration
De collectie bestaat uit fifties inspired jurkjes, rokken en een tikje Jackie Kennedy door middel van de sjaal als hoofdaccessoire en de zonnebril als statement maker. Maar ook kokerrokken en pied- de- poule ontbreken niet en zijn onderdeel van de collectie. Mira Duma laat zien dat elegantie en vrouwelijkheid door haar aderen stroomt, aangezien de collectie nothing but class uitstraalt om haar ranke lijfje. De collectie wordt op 17 december 2013 gelanceerd. Benieuwd? Bekijk hier de beelden.
Olivia Palermo
Het is overigens niet de eerste keer dat de la Renta samenwerkt met een stijlicoon pur sang. In februari dit jaar werkte The Outnet al samen met Oscar de la Renta. De topdesigner maakte toen een 24-delige collectie ook al geïnspireerd op de jaren ’50. Denk: jurkjes met bloemenprint en rokken met lange lengtes. Als gezicht voor deze campagne werd niemand minder dan New Yorks sweetheart Olivia Palermo ingezet. En zoals we al hadden verwacht was deze collectie binnen no time uitverkocht. Zal Mira Duma voor hetzelfde effect kunnen zorgen?
Mode trends 2015: Blote benen in de winter